Commissies

Happietaria Wageningen is op zoek naar commissieleden. We zoeken vrijwilligers voor de commissies sponsor & inkoop, pand, PR, keuken en medewerkers. Hieronder vind je informatie over wat deze commissies inhouden. Bij verdere vragen kun je mailen naar voorzitter.wageningen@happietaria.nl. Wil je graag in een van deze commissies? Vul dan het aanmeldformulier in: https://forms.gle/pjBvNJwMJ3TFjUnv9.

Sponsor & inkoop

Om het restaurant te laten draaien zijn er geld en middelen nodig die we krijgen via onze sponsoren. Maar dan moeten ze nog wel even binnen gehaald worden. Samen met de coördinator sponsor & inkoop zorg jij voor het contact tussen Happietaria en de sponsoren, ga je bij ze langs en organiseer je een beldag.

Aantal commissieleden: 2-3 personen
Eigenschappen: durven vragen / onderhandelen
Periode: vanaf nu t/m de opening eind maart 2021

Pand

Zonder pand, geen restaurant! Eerst moet er gezocht worden naar een pand dat we kunnen gebruiken voor de draaiperiode. Daarna kan er geklust en ingericht worden zodat het echt ons restaurant wordt. Tijdens het draaien is er een restaurantmanager nodig die mee kan helpen coördineren.

Aantal commissieleden: 3-6 personen
Eigenschappen en periode:
1. Enthousiast om te onderhandelen – vanaf nu tot er een pand gevonden is
2. Handige klusser – net voordat we het pand in kunnen t/m de sluiting van het restaurant
3. Praktisch en esthetisch inzicht hebben – vanaf januari
4. Horeca-ervaring – vanaf nu, en in ieder geval tijdens de draaiperiode

PR

Happietaria is terug van weggeweest en dat moet iedereen weten! Samen met de PR-coördinator ga je bekendheid geven aan Happietaria en het project van dit jaar. Flyers en posters worden ontworpen en verspreid. Interviews, artikelen en reportages zullen gemaakt worden en de sociale media en website zullen up-to-date worden gehouden. Daarnaast regelt de PR het entertainment op verschillende avonden tijdens de draaiperiode.

Aantal commissieleden: 5-6 personen
Eigenschappen: aantrekkelijke artikelen kunnen schrijven / goed overweg met sociale media (Instagram/Facebook) / creatief
Periode: vanaf nu t/m de afronding van het project (niet nodig om heel de periode beschikbaar te zijn)

Keuken

Een restaurant zonder menukaart kan natuurlijk niet. Jij gaat in samenwerking met de keukencoördinator gerechten bedenken, uitproberen en optimaliseren om de menukaart samen te stellen. Tijdens de draaiperiode ga jij de gerechten bereiden voor de gasten samen met de andere vrijwilligers.

Aantal commissieleden: 7
Eigenschappen: affiniteit hebben met koken / hygiënisch en netjes werken / aansturen keuken vrijwilligers
Periode: vanaf nu t/m de draaiperiode

Medewerkers

Naast het bestuur en alle commissieleden is er ook een groot aantal vrijwilligers dat een of meerdere avonden komt helpen in het restaurant. Jij gaat deze vrijwilligers werven, contact onderhouden en ze aansturen in het restaurant.

Aantal commissieleden: 5
Eigenschappen: horeca-ervaring
Periode: vanaf januari t/m de draaiperiode